Monday, December 9, 2013

Otley carboot Sale

Salam and hi,

Selalunya, carboot sale just ade March-November. Tak pernah lak tau carboot ade time winter. But recently, just dapat tau yang ade car boot yang bukak all year round kat Otley. Heaven! So, today we decided to go there. Entry fee ialah GBP 1 sorang.

Cam biase, sume carboot memang freezing cold. So, memang dah redi dengan baju lapis-lapis and tebal. Then bawak coins and changes banyak-banyak. It's embarrassing tau bayar 50p stuff dengan GBP 20 note. haha. Just hari ni lupe nak bawak reusable bag. selalu bawak :/

Carboot Otley ni best gak. Tak lecak coz die atas tar. Selalu carboot lain atas padang. Banyak jugak barang jual. Tapi x seramai airpoot atau whitby carboot la. Orang yang datang pun boleh tahan. But I like this carboot! I found few vintage stuffs. Tempted nak beli tapi incik suamiku tak berminat. Takpe lenkali bole try lagi. hehe



Cop tangan for re-entry




Hari ni tak banyak sgt beli. Tapi ok lah :)


all of these for GBP 8

a bulk of kids book GBP 1.50 (i love kids books. nk kumpul byk lagi haha)

a piece of square scarf. 50 p


a white jug/vase GBP 2


new cafetiere for 50p


glass vase GBP 2. i should haggle more but the pakcik was so kind. so x sampai hati

Next, I'm eyeing for vintage bag and canvas pictures. I have so many DIY ideas now. 

Anyone else went to car boot recently?

Da~


No comments:

Recent Comments

Introduction

Pages - Menu

Recent Posts

Popular Posts